pondělí 23. února 2015

Začínáme aneb Restaurant Day Liberec 16. 5. 2015

V minulém příspěvku jsem trochu naštvala (hlavně sama na sebe) a rozhodla se, že se svou nespokojeností ohledně stavu foodie scény v Liberci něco udělám. No a pro začátek není nic snazšího, než využít již existujících konceptů, noné? Na mysl mi přišel český Street Food Festival nebo celosvětový Restaurant Day. Vyhrál RD, protože na mě úplně suprově působí tím, že si v rámci něj své "podniky" otvírají naprostí amatéři, ukazují to nejlepší ze své kuchyně a to často v punkovějším podání i pomínkách. A pro to já měla vždycky slabost :)


Další světový RD se uskuteční v sobotu 16. května 2015. A my budeme součástí.

Restaurant Day je celosvětová slavnost jídla, kdy si každý nadšenec může otevřít svou pop-up restauraci a alespoň na chvíli si splnit svůj sen a zjistit, jaké to je, vařit pro více lidí. RD byl založen v Helsinkách v roce 2011 a od té doby se do něj zapojuje stále víc zemí, měst a lidí. Tak proč nebýt jedněmi z nich?


Otevřete si stánek s těmi nejlepšími obloženými chleby, dorty, gulášem nebo klidně jen oblíbeným čajem a užijte si novou zkušenost. Nepotřebujete žádné sofistikované vybavení nebo neotřelé recepty - stačí vařit s láskou a nadšením. Tak totiž vzniká to nejcennější.

Připojte se a pomozte mi vytvořit jedinečnou akci v našem městě. Napište mi na restaurantday.liberec@gmail.com a zřiďte si svůj stánek!

A že se zatím bojíte a chcete jen ochutnávat? I tak vás potřebujeme a hlavně chceme! Protože bez strávníků je vaření o ničem :) 

Věřím, že se nám společně podaří uskutečnit setkání nad skvělým jídlem, to vše provázené přátelskou atmosférou a kouzlem nového. O mnou vysněné lokalitě zatím jednám, ale i kdyby to nevyšlo, mám připravenou záložní variantu. Květen je krásný, takhle si ho užijeme zase trochu jinak!

Pro bližší a aktuálnější info existuje také facebooková stránka Restaurant Day Liberec. Připojte se i tam!

U nás je krásně, tak proč si neužít i nové akce?



PS: Pokud se chcete zapojit i jinak než přes jídlo, určitě mi napište, za každou pomoc budu ráda!




Žádné komentáře:

Okomentovat