sobota 14. března 2015

FoodBlok 2015?

Přesně za týden touhle dobou budu zpracovávat dojmy a informace z první české foodie konference FoodBlok 2015, která se koná v sobotu 21. března v pražských Holešovicích v jednom ze studií Chefparade.

Zdroj obrázku: http://foodblok.cz/

Za FoodBlokem stojí dvě blogerky - Jana Ch. z Popečeníčka a Jana Flo., která má "na triku" slavnou Kuchařku pro dceru a další kuchařky. 

Když jsem objevila odkaz na konferenci, bylo mi jasné, že se jí zúčastním - jako mimopražská musím přece využít každé příležitosti, kdy se foodie a blogerské akce konají o víkendu. No a taky se mi ta myšlenka zalíbila. Konference slibuje několik bloků přednášek (třeba od Koko nebo Báry Rektorové) a workshopů. No a navíc taky speciální nabídku pro 10 blogerů, kterým nabízí zvýhodněnou akreditaci, možnost exkluzivních workshopů a setkání s potenciálními partnery. To nejde odmítnout, noné?

Hlavním tématem, v jehož duchu se nese celý program konference, je Od koníčku k podnikání. Upřímně jsem hodně zvědavá, co absolvování konference udělá s mými zatím celkem nejasnými plány do budoucna.  A s termíny, kdy ty nejasné plány chci začít plnit. Doufám, že mě to nevydeptá :D .

A na co se nejvíc těším?

Přednášky:
  • Jak fungují bytové restaurace - Darina Křivánková
  • Projekt sdílené kuchyně Chefstarter (hlavně proto, že jsem prošla pár koly ve výběrku na projekťáka v Chefstarteru a jsem fakt zvědavá, jak to jede...)
  • Nezapomeňte na kvalitu služeb - Bára Rektorová
  • Co byste měli vědět o hygieně, než rozjedete gastro byznys z vlastní kuchyně - Michaela Petrová, Makro
Workshopy (každý se může zúčastnit dvou, tak snad mi mé dva vysněné vyjdou!):
  • Krájejte nožem jako šéfkuchař - Pavel Cón
  • Sedm chutí koření (ten se mi ale kryje s přednáškou Báry Rektorové...)
A dál? Dál se těším hlavně na setkání s blogery, hlavně s těmi, které jakž takž znám především z instagramu. Zatím vím, že potkám Kačí ze Smoothcooking a Terku z Sugartown.  A koho dalšího?


Žádné komentáře:

Okomentovat